Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011

Διατροφη και ασκηση μετα την εγκυμοσυνη


Προφανώς ανυπομονείτε να αποκτήσετε ξανά τη σιλουέτα σας και να ξεφορτωθείτε τα παραπανίσια κιλά. Μη βιάζεστε όμως τόσο πολύ.
 Αν  θηλάζετε και είστε συνάμα αυστηρή στον έλεγχο των θερμίδων σας, αυτό θα έχει αντίκτυπο στην ικανότητά σας να παράγετε γάλα. Μόλις εγκατασταθεί πλήρως ο θηλασμός, μπορείτε να αρχίσετε δίαιτα χωρίς μεγάλες στερήσεις, ώστε να μην επηρεαστεί το γάλα και όχι πριν από την 6η με 8η εβδομάδα μετά τον τοκετό.

Μειώστε λιπαρά, έλαια και γλυκά και αυξήστε στο διαιτολόγιό σας πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
Οι μη επεξαργασμένοι υδατάνθρακες, όπως το ψωμί ολικής άλεσης, τα δημητριακά και τα ζυμαρικά θα σας δώσουν την ενέργεια και πολλά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για να φροντίσετε το μωρό σας.

Προκειμένου να ξαναβρείτε τη σιλουέτα σας, χρειάζεται να συνδυάσετε την υγιεινή διατροφή με ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε είδους άσκηση πάρτε την άδεια του γιατρού. Ως τότε, αν νοιώθετε έτοιμη, αρχίστε βγάζοντας βόλτα το μωρό. Όταν νοιώθετε κουρασμένη, πρέπει να σταματάτε. Αν θηλάζετε, είναι προτιμότερο να ασκηθείτε μετά το θηλασμό ή αφού προηγουμένως έχετε εξαγάγει το γάλα σας έτσι ώστε οι μαστοί να μην είναι γεμάτοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου