Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011

Ασκηση μετα την εγκυμοσυνη


Ενσωματώστε την άσκηση στην καθημερινή σας ρουτίνα
Στο παρελθόν, οι γυναίκες συχνά είχαν εντολή να περιμένουν τουλάχιστον έξι εβδομάδες μετά τον τοκετό για να ξεκινήσουν οποιαδήποτε άσκηση. Σήμερα, ωστόσο, αυτό έχει αλλάξει. Αν κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούσατε να εξασκηθείτε χωρίς πρόβλημα και εάν ο τοκετός σας ήταν εύκολος, είναι γενικά ασφαλές να αρχίσετε την άσκηση εντός ημερών από την γέννα – είτε αμέσως μόλις αισθανθείτε έτοιμη. Συμβουλευτείτε επίσης τον ιατρό σας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Εάν ο προσωπικός σας ιατρός σας δώσει το ΟΚ για άσκηση:
  • Εάν θηλάζετε, ταΐστε το μωρό σας πριν να ξεκινήσετε την γυμναστική.
  • Φορέστε ένα υποστηρικτικό σουτιέν και άνετα ρούχα.
  • Ξεκινήστε αργά. Ξεκινήστε με ελαφρά αεροβική δραστηριότητα, όπως το περπάτημα, η ποδηλασία σε όργανο γυμναστικής ή με κολύμβηση. Όταν η αντοχή σας βελτιωθεί, αυξήστε σταδιακά τη διάρκεια και την ένταση των ασκήσεων σας.
  • Συμπεριλάβετε το μωρό σας στην γυμναστική. Αν έχετε πρόβλημα να βρείτε χρόνο για άσκηση, κάντε κάτι που θα περιλαμβάνει και το μωρό σας. Πάρτε για παράδειγμα το μωρό σας για μια βόλτα με το καροτσάκι ή τοποθετήστε το μωρό σας δίπλα σας ενώ κάνετε τεντώματα ή κοιλιακούς στο πάτωμα.
  • Στοχεύστε τους κοιλιακούς σας. Για να χάσετε το κοιλιακό λίπος χρειάζεται σημαντικές διατροφικές αλλαγές και αερόβια άσκηση. Οι ασκήσεις όμως για τους κοιλιακούς θα τονώσουν τους κοιλιακούς μυς σας.
  • Προσπαθήστε να γυμνάζεστε με παρέα. Προσκαλέστε άλλες νέες μητέρες για μια καθημερινή βόλτα, ή να ενταχθείτε σε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης μετά τον τοκετό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου